You shall not pass!

Eftersom dagen igår var lång och lite småtung blev kvällens planer inställda. Vi tänkte åka till en utebio och se Searching for Sugarman men när vi kom tillbaka till lägenheten däckade vi båda två i sängen. Istället blev det en kväll av fnitterattacker. Först säger Iman nåt roligt precis när jag klunkade i mig en halv flaska vatten vilket gör att jag sätter vattnet i halsen. Lite smått panik, vatten i näsan och hela ansiktet. Men jag lyckades undvika golvet iaf.  Sen blev det youtube-klipp på youtube-klipp och jag skratta så jag fick kramp och slog huvet i väggen. Vilka människor det finns! Kanske borde länka mitt favoritklipp? 
 
Det blev lite shopping igår oxå, en bikini för Iman och en jacka för mig. Tjoo! 
 
Jag vill också ha en permanent kudde på huvudet... 
A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0