Ändrade planer..

Hejsan svejsan!
Nu har jag och Amanda ätit klart vår fina lunch som bestod av pannkakor med sylt och gurka. Under måltiden funderade vi på att skippa besöket till koncentrationslägret sachsenhausen idag och istället ta den urflykten imorn. Anledningen är att platsen ligger belägen en bit bort. Det innebär att vi kommer hem väldigt sent om vi tar oss dit nu.

Istället har vi bestämt oss för att inhandla saker som vi kommer behöva under vår vistelse här. Jag behöver bl.a. lite fler linnen och ett par flipflops och Amanda behöver hitta ett par mjuka shorts.
Jag surfade runt lite på webben igår och hittade till min förtjusning en adress till Primark i Berlin. Primark är en superbillig affär där en kan köpa allt mellan himmel och jord.
Planen är nog att promenera runt lite mer för att upptäcka nya platser. Här finns så otroligt mycket kultur och historia att ta del av så jag ser far emot dagen. :D Puss på er!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0